woensdag 1 januari 2014

Een nieuw begin, een nieuw jaar 2014

Voor ons ligt weer een heel nieuw jaar. Een jaar waar we weer veel uitdagingen aan kunnen gaan. Veel nieuwe haak en brei projecten liggen weer op ons te wachten.

Een groot project wat nu is opgezet door een paar enthousiastelingen in de CAL2014 (crochet a long). Dit is een project om binnen een jaar tijd een complete strepen daken te haken. Een deken met een variatie van diverse patronen.

Via deze facebookpagina kan je je aanmelden om mee te doen maar ook om alles te volgen. Vanaf 3 januari wordt er iedere vrijdag het patroon van die week geplaatst.

http://terraysleven.blogspot.nl/2013/12/haakhype-van-2014.html
 
 
 
Je ziet al hele mooie dekens voorbij komen van het afgelopen jaar. Daar kunnen wij dan ook de inspiratie uit halen.
 

Zo even ook het zoeken geweest op het WWW en dan kom je op de site van iemand die deze deken heeft uitgedacht. Leuk om ook even een bezoekje te brengen aan die site.

Voor in de winkel ben ik al begonnen met een deken en maak hem daar van Phildar Impact 6.
Via deze site gebruik ik het Engelse patroon.

Zal later nog wel even een paar foto's plaatsen. Vind in nu nog niet leuk om te doen omdat er veel nog aan gaan beginnen.

Zelf ga ik privé ook nog 2 dekens haken en begin daar wel mee op 3 januari.

Mocht je nog willen beginnen.......het kan nog hoor en kom langs voor volop keuze is kleuren en garen bij Hartenwens.

Kortom veel haak plezier.
 


1 opmerking:

  1. Leuk, veel succes met alle haakplannen. Het klinkt veelbelovend. Ik doe niet mee met de CAL, ik moet eerst maar eens zien dat ik m'n rippledeken afkrijg waar ik in juli mee begonnen was (en pas nu weer mee verder ga, veel te veel andere dingen tussendoor gemaakt). Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen